tag:blogger.com,1999:blog-2229701190687146883.post2562353333160868697..comments2023-07-16T12:02:13.307+03:00Comments on PIATRA NEAMT - SINDICATUL CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE: Codul rutier ar putea fi modificat din nou, dupa ce sanctiunile propuse s-au dovedit prea mariSindicatul Militarilorhttp://www.blogger.com/profile/16852598774646471610noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-2229701190687146883.post-65880930222287459172013-09-20T09:54:34.116+03:002013-09-20T09:54:34.116+03:00Totusi, care ar fi ratiunea pentru care pe un drum...Totusi, care ar fi ratiunea pentru care pe un drum national cu doua benzi pe sens(ex. DN 2), sa fim obligati sa mergem cu 60 km /ora de la Bucuresti pana la Suceava?<br />Cei care circulati pe astfel de drumuri nationale, ati vazut coloane de masini sa mearga cu aceasta viteza, cu exceptia cand pandarii de la circulatie stau la cotituri pt a-si justifica ziua de munca prin amenzi?<br />Daca viteza optima a majoritatii autoturismelor este de 80 km/ora (o viteza perfect sigura in conditii normale de vreme) de ce sa ne "omoram" masinile si timpul nostru? Numai sa facem pe placul celor de la Rutiera, care nu mai trebuie sa munceasca pentru a prinde vitezomanii si pe cei care constituie pericol pentru circulatia publica?<br />Chiar ne lasam prostiti, decenii la rand, de puturosii de la "Rutiera"?<br />Propun ca SCMD sa faca demersuri ca, pe drumurile nationale din localitati, viteza maxima sa fie de 80 km/ora.<br />Col Dobrescu MariusAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2229701190687146883.post-5110787321873848592013-09-19T21:46:02.094+03:002013-09-19T21:46:02.094+03:00Ce ne mira ca este harababura in circulatie?, dac...Ce ne mira ca este harababura in circulatie?, daca ea exista de 23 de ani de sus pana jos.Va mai mira in tara asta ceva?,harababura este in guvernare, in administratie, sanatate, invatamant, in armata si politie, in justitie,in cultura si sport, samd. Ar fi fost prea frumos sa lipseasca tocmai din circulatie. Ar fi fost contrastul prea evident. Politia este in urma cu mai mult de 25 de ani. Duceti-va sa va schimbati cartea de identitate sa vedeti ce patiti. Auzi anunt: termenul de schimbare a cartii de identitate este de ...(mirati-va)30 de zile si daca este nevoie de verificarea unor acte suplimentare? se prelungeste cu inca 15 zile.Pentru aceste 45 de zile nu primesti nimic sa te legitimezi sau sa faci dovada ca esti tu, la vreo banca etc. Ce pretentie sa avem de la acestia. Azi dimineata erau in intersectie la pasajul Baneasa ? !2 ,,pinguini"care regularizau ei circulatia,cred ca erau boboci promotie august 2013, ca blocase in asa hal toate intersectiile de la jandrmerie, ambasada SUA, DN1,Carrfour, Selgros,etc ce nu s-a mai vazut asa ceva pana acum. Incet, incet ne loveste o scarba totala si cu ,,actualii" care vor sa devina ,,viitorii" dar cred ca sant doar flotanti,Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2229701190687146883.post-28735081898180169232013-09-19T20:53:36.426+03:002013-09-19T20:53:36.426+03:00NOUL COD RUTIER ESTE FOARTE BUN. SA SE TERMINE ODA...NOUL COD RUTIER ESTE FOARTE BUN. SA SE TERMINE ODATA CU COCALARII SI GHERTOII DE BANI GATA CARE FAC CE VOR PE SOSEA.TREI ANI ESTE PUTIN PENTRU ASTFEL DE BOMBE PE ROTI!! SA LE IA BANII SI SA LE INTERZICA SA MAI CIRCULE PE DRUMURILE PUBLICE PE CARE UNII LE CONSIDERA"TARA NIMANUI". SUNT SI ASA MULTI SOFERI, DRUMURILE SUNT PROASTE SI POLUAREA LA MAXIM.<br />DACA GUVERNUL ARE "BENZINA"IN INSTALATIE SA PROMOVEZE LEGEA CONTRA HULIGANILOR AUTO.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2229701190687146883.post-10441304110113211842013-09-19T20:18:37.448+03:002013-09-19T20:18:37.448+03:00Personal sunt de acord cu parerile expuse de cei c...Personal sunt de acord cu parerile expuse de cei ce au postat anterior . Consider ca daca Statul Roman ar vrea sa-si consolideze cu adevarat pozitia de STAT, ar trebui sa umble serios la colectarea amenzilor de orice fel ! Amenzile neplatite in tara nostra au devenit sport national, personal cunosc indivizi care traiesc din ajutor social si au o valiza de amenzi neplatite pentru deranjarea linistii si ordinei publice . Este de neinteles ca Statul sa se indrepte numai impotriva oamenilor cinstiti care platesc atunci cand gresesc ...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2229701190687146883.post-54561893727975149592013-09-19T15:45:15.344+03:002013-09-19T15:45:15.344+03:00Pentru a reduce "apetitul" tuturor categ...Pentru a reduce "apetitul" tuturor categoriilor de conducatori auto spre nerespectarea prevederilor legislatiei rutiere, incl. a smecherasilor mai mult sau mai putin "dotati" financiar, recomand ca punctul de amenda sa reprezinte un procentaj din venitul fiecaruia (de ex 10%), astfel incat, pt aceeasi fapta, respectivii sa piarda din contul lor sumele banesti identice ca marime in venitul fiecaruia, echivalente respectivului procentaj. Exemplu: se platesc 3 pct amenda de catre cei doi soferi, unul avand un venit net de 5.000 lei, iar celalalt de doar 1.000; fiscul local, cunoscand veniturile lor, incaseaza de la primul 1.500 lei, iar de la celalalt numai 300 lei. Va asigur ca paguba lor este egal receptata, caci amenda a fost echivalata aceluiasi procentaj de 10% pt fiecare pct de amenda si suportata similar ca greutate in buget! Singura problema ar fi ca unele persoane nu au venituri regulate, situatie in care cei tineri, fara job-uri, sa desfasoare munca in folosul comunitatii; cei care nu au retributii, dar poseda averi (i)mobiliare dincolo de strictul personal, vor avea un pct de amenda echivalat cu salariul mediu net pe economie (asa se mareste si numarul celor incadrati in munca, nu stau sa traiasca numai in baza dividendelor sau pe banii babacilor). <br />Inteleg ca este necesara inasprirea prev. sanctionatorii privind circulatia pe drumurile publice, dar actuala legislatie este discriminatoare, caci, la aceeasi fapta, smecherasului de bani-gata nu-i pasa de 3-25 pcte amenda, pe cand amarasteanului, slab potent financiar, cele 3 pct. amenda ii lasa fara sprijin material familia. <br />Precizez ca propunerea mea incuba pozitionarea aceleiasi greutati pe umerii celor care au savarsit aceeasi fapta, chiar daca difera cuantumul amenzilor platite de catre acestia. <br />Pe de alta parte, in loc ca politia rutiera sa inscrie in intampinarile depuse la dosarele de contestare a proceselor verbale unica poveste cu teoria "chibritului inaripat" (este un stereotip strecurat oricand si oriunde), s-ar cuveni ca instanta sa beneficieze si de "cazierul rutier" al contravenientului. Un sofer ca seful ANI, Horia Georgescu, "acumuleaza", in 4 ani, 17 procese verbale privind depasirea vitezei legale, contesta cu aceeasi metoda si inscris fiecare contraventie si scapa "basma curata" prin traficul de influenta exercitat (deh, candva procuror si consilier al ministrului justitiei), pe cand, unul ca mine, pensionar si detinator de un singur PV in 10 ani (pt depasire de viteza), este considerat de instanta ca "indezirabil pe drumurile publice timp de o luna". Dan B.https://www.blogger.com/profile/11959114380912659926noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2229701190687146883.post-33471892625724658132013-09-19T15:44:02.132+03:002013-09-19T15:44:02.132+03:00Pentru a reduce "apetitul" tuturor categ...Pentru a reduce "apetitul" tuturor categoriilor de conducatori auto spre nerespectarea prevederilor legislatiei rutiere, incl. a smecherasilor mai mult sau mai putin "dotati" financiar, recomand ca punctul de amenda sa reprezinte un procentaj din venitul fiecaruia (de ex 10%), astfel incat, pt aceeasi fapta, respectivii sa piarda din contul lor sumele banesti identice ca marime in venitul fiecaruia, echivalente respectivului procentaj. Exemplu: se platesc 3 pct amenda de catre cei doi soferi, unul avand un venit net de 5.000 lei, iar celalalt de doar 1.000; fiscul local, cunoscand veniturile lor, incaseaza de la primul 1.500 lei, iar de la celalalt numai 300 lei. Va asigur ca paguba lor este egal receptata, caci amenda a fost echivalata aceluiasi procentaj de 10% pt fiecare pct de amenda si suportata similar ca greutate in buget! Singura problema ar fi ca unele persoane nu au venituri regulate, situatie in care cei tineri, fara job-uri, sa desfasoare munca in folosul comunitatii; cei care nu au retributii, dar poseda averi (i)mobiliare dincolo de strictul personal, vor avea un pct de amenda echivalat cu salariul mediu net pe economie (asa se mareste si numarul celor incadrati in munca, nu stau sa traiasca numai in baza dividendelor sau pe banii babacilor). <br />Inteleg ca este necesara inasprirea prev. sanctionatorii privind circulatia pe drumurile publice, dar actuala legislatie este discriminatoare, caci, la aceeasi fapta, smecherasului de bani-gata nu-i pasa de 3-25 pcte amenda, pe cand amarasteanului, slab potent financiar, cele 3 pct. amenda ii lasa fara sprijin material familia. <br />Precizez ca propunerea mea incuba pozitionarea aceleiasi greutati pe umerii celor care au savarsit aceeasi fapta, chiar daca difera cuantumul amenzilor platite de catre acestia. <br />Pe de alta parte, in loc ca politia rutiera sa inscrie in intampinarile depuse la dosarele de contestare a proceselor verbale unica poveste cu teoria "chibritului inaripat" (este un stereotip strecurat oricand si oriunde), s-ar cuveni ca instanta sa beneficieze si de "cazierul rutier" al contravenientului. Un sofer ca seful ANI, Horia Georgescu, "acumuleaza", in 4 ani, 17 procese verbale privind depasirea vitezei legale, contesta cu aceeasi metoda si inscris fiecare contraventie si scapa "basma curata" prin traficul de influenta exercitat (deh, candva procuror si consilier al ministrului justitiei), pe cand, unul ca mine, pensionar si detinator de un singur PV in 10 ani (pt depasire de viteza), este considerat de instanta ca "indezirabil pe drumurile publice timp de o luna". Dan B.https://www.blogger.com/profile/11959114380912659926noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2229701190687146883.post-63863525501254336242013-09-19T07:45:54.480+03:002013-09-19T07:45:54.480+03:00Sunt de acord ca si actualul cod poate rezolva mul...Sunt de acord ca si actualul cod poate rezolva multe probleme dar, trebuie aplicat tuturor. Iata numai un exemplu care ar aduce bani la buget si nu poate fi contestat : fotografie cu toate autovehiculele care sunt parcate pe contrasens ( este clar ca s-a si circulat pe contrasens si de multe ori cu traversarea liniei continue, asta a intrat deja in cotidian ) . Mai trebuie verificati periodic instructorii din scoli, eliminarea exceptiilor la legi care DEVIN regula in Romania si sunt foarte multe ( de ex. " acces interzis " sa fie interzis pentru toti fara exceptie pentru riverani, ca nu-i costa decat cativa ml de benzina sa intre pe unde trebuie ), punerea accentului in invatare si la examen pe acordarea prioritatilor in trafic, resuscitarea importantei SEMNALIZARII in trafic pentru ca acum nimeni nu mai semnalizeaza nimic, ETC. Si ce este mai IMPORTANT : SCOATEREA din trafic a masinilor care nu au verificarea tehnica anuala atat la persoane fizice cat si la cele juridice ( mergi in spatele cate unei hardughii care scoate un fum gros ce-ti schimba culoarea masinii ). Sunt prea multe de spus si reparat . Oare pe unde sunt profesionistii de la circulatie, mai sunt????Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2229701190687146883.post-29986776021961858212013-09-19T07:45:38.030+03:002013-09-19T07:45:38.030+03:00Sunt de acord ca si actualul cod poate rezolva mul...Sunt de acord ca si actualul cod poate rezolva multe probleme dar, trebuie aplicat tuturor. Iata numai un exemplu care ar aduce bani la buget si nu poate fi contestat : fotografie cu toate autovehiculele care sunt parcate pe contrasens ( este clar ca s-a si circulat pe contrasens si de multe ori cu traversarea liniei continue, asta a intrat deja in cotidian ) . Mai trebuie verificati periodic instructorii din scoli, eliminarea exceptiilor la legi care DEVIN regula in Romania si sunt foarte multe ( de ex. " acces interzis " sa fie interzis pentru toti fara exceptie pentru riverani, ca nu-i costa decat cativa ml de benzina sa intre pe unde trebuie ), punerea accentului in invatare si la examen pe acordarea prioritatilor in trafic, resuscitarea importantei SEMNALIZARII in trafic pentru ca acum nimeni nu mai semnalizeaza nimic, ETC. Si ce este mai IMPORTANT : SCOATEREA din trafic a masinilor care nu au verificarea tehnica anuala atat la persoane fizice cat si la cele juridice ( mergi in spatele cate unei hardughii care scoate un fum gros ce-ti schimba culoarea masinii ). Sunt prea multe de spus si reparat . Oare pe unde sunt profesionistii de la circulatie, mai sunt????Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2229701190687146883.post-78651031318286832742013-09-19T07:00:44.227+03:002013-09-19T07:00:44.227+03:00Codul rutier actual este bun! Trebuie aplicat tutu...Codul rutier actual este bun! Trebuie aplicat tuturor ....nu numai prostilor...care gresesc foarte rar ...si platesc amenzile! sa fie aplicate strict masurile actuale...si pentru cei 70% care nu si-au platit amenzile si atunci sa fie din nou analizata...."atitudinea din trafic".Cei de la putere si influentii...si ...cei din partea gri si neagra a societatii....se vor descurca...(mita, voturi,si multe alte mijloace)...si vor ramane sa platesca si sa sufere tot cei "prosti".Politia si organelle statului sa-si faca datoria pe actualul cod rutier!!!!!!In legatura cu obtinerea permisului de conducere sa se reintroduce proba de poligon si aceasta sa fie filmata si sa se dea in fata tuturor candidatilor la obtinerea permisului .Cine trece aceasta proba are peste 90% sanse de reusita la proba de traseu,avand abilitatile demonstrate in poligon,se inlatura astfel si coruptia..,traficul de influeta,masluirea examenului. Proba de polygon sa fie publica,sa poata fi filmata si de televiziuni sau transmisa in direct,cat si inregistrata pe internet !!!!!!Foarte greu va fi sa mai umbli cu manarii!!!!Anonymousnoreply@blogger.com